Myrthe Hoekstra
Myrthe Hoekstra Fashion 22 mrt 2018
Leestijd: 1 minuut

ASOS heeft wel een erg bijzondere ‘limited edition’ verpakking

Heb je de afgelopen tijd iets bij ASOS besteld? Let dan even goed op de verpakking waar je pakketje in zit – je kan namelijk zomaar één van de 17.000 gelukkigen zijn met een exclusieve limited edition verpakking!

Foutje, bedankt!

Gisteren deelde ASOS via Twitter een foto van de plastic tas in kwestie. Hierop staat met grote letters de tekst ‘ASOS discover fashion onilne‘. Jup, ‘onilne’ in plaats van ‘online’.

Hoewel een typefout voor zo’n groot bedrijf niet bepaald een feestje is, lost ASOS het op een hele creatieve manier op. In plaats van de 17.000 verkeerd gedrukte plastic tassen weg te gooien, besloten ze de typefout een limited edition te noemen. “Ok, so we *may* have printed 17,000 bags with a typo. We’re calling it a limited edition,” aldus de fashionwebsite.

Onilne

Het lijkt erop dat deze creatieve oplossing ASOS alleen maar ten goede komt. Zo reageert een Twitter-gebruiker op de typefout: ‘If you make a mistake, own it‘ en iemand anders tweet weer dat ze de de typefout zelfs op een T-shirt of trui zou willen zien.

Teen Vogue

Meld je nu aan voor de NSMBL NEWS CLUB! 💘

Jij wilt vast nog meer juicy news, handige tips & tricks en hééél veel inspiratie ontvangen.. toch?! Elke donderdag in je mailbox.

Reageer op artikel:
ASOS heeft wel een erg bijzondere ‘limited edition’ verpakking
Sluiten