Beautyliefhebbers zijn het unaniem eens: dit is de beste droogshampoo
:format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.nsmbl.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F05%2Fbeste-droogshampoo-beautyliefhebbers.png)
Gaan jouw nekharen overeind staan van het welbekende ‘droogshampoo-gevoel’? Dan heb je overduidelijk deze populaire variant nog niet geprobeerd. Het mag wat kosten, maar dit is volgens beautyliefhebbers by far de allerbeste droogshampoo.
Deze variant van K18 is de – schrik niet – 48 euro absoluut waard. Het houdt je lokken namelijk drie (!) dagen langer schoon.
Favoriete droogshampoo van beautyliefhebbers
Probeer jij je wasbeurten te rekken met droogshampoo, maar ga je eigenlijk heel slecht op het ‘vieze’ gevoel dat dit product achterlaat? Dan gebruik je waarschijnlijk de verkeerde variant. Sommige droogshampoos hebben de eigenschap je hoofd te laten jeuken en een witte waas achter te laten. Of nog erger: het voelt alsof je zand in je haar hebt gestrooid.
Gelukkig is het einde absoluut niet nabij. Haarmerk K18 kwam al enige tijd geleden met een droogshampoo op de proppen, waarbij de formule nét even anders is. En net als over het populaire leave-in masker van het merk, zijn ook beautyliefhebbers laaiend enthousiast over deze droogshampoo van K18.
K18 AirWash Dry Shampoo
Hou je vast, want deze droogshampoo is anders dan je gewend bent. De gepatenteerde formule weet olie in je haar te absorberen, zonder een zogenoemde zetmeelophoping (ook wel: het gore gevoel) of witte aanslag. Ook weet deze formule geurtjes te elimineren, waardoor er tot drie dagen lang een schoon gevoel ontstaat.
Het werkt als volgt: je sprayt de droogshampoo op de aanzet van je haar, waar de olie zich bevindt. De droogshampoo voelt natter aan dan je gewend bent, maar neemt tijdens het drogen de oliën op. Zo blijf je met een schone, frisse bos haar achter.
Sounds amazing – en dat is waarom het product zo populair is. De fles mag dan wat kosten, het is volgens beautyliefhebbers iedere euro waard. Je hebt namelijk maar een kleine hoeveelheid van het product nodig.
Uhm? Julia Fox arriveert bij NYFW met een coupe vol zichtbare droogshampoo