Myrthe Hoekstra
Myrthe Hoekstra Love & Life 18 apr 2018

Deze vrouw ging van een kippenkontje naar een flinke bilpartij – zo deed ze het

We weten nu hoe we de perfecte foto van onze bips maken, maar we willen in het echt het liefst ook zo’n mooie booty hebben. De 21-jarige Destiny begon zo’n vijf jaar geleden met een nieuw sport- en eetpatroon en dat wierp z’n vruchten af: nu heeft ze een bips waar je ‘u’ tegen zegt. 

Destiny Stephens

Als vijftienjarig meisje zat Destiny niet zo lekker in haar vel; ze was erg onzeker en ze worstelde met depressieve gevoelens. Ze wilde haar leven veranderen. Zeker in het begin ging dat niet zo makkelijk. Zo probeerde ze ongeveer drie keer in de week te sporten, maar ze moest toch wat wennen aan het ritme.

The gym became my escape, and I loved it“, aldus Destiny. Hoewel sporten niet per se iets te maken hoeft te hebben met het oplossen van een depressie of onzekerheid, hielp het haar wel. Zo’n twee jaar later besloot Destiny monhygiëne te gaan studeren, maar dat was het toch niet helemaal voor haar. Daarom ging ze verder met wat ze écht interessant vond: personal trainer worden!

Personal trainer

In het begin van 2016 ontving Destiny haar certificaat voor personal training. Tijdens deze cursus leerde ze hoe ze zich tijdens het sporten kon concentreren op specifieke spieren én om zichzelf op een goede manier uit te dagen in haar work-outs. Op dat moment had Destiny haar doel van een six-pack en ronde bips nog niet bereikt en creëerde daarom een nieuwe fitnessroutine.

De nieuwe routine van Destiny had niet heel veel resultaat. Ze besefte zich dat het helemaal geen zin had om veel te sporten en daarbij niet op haar voeding te letten. Over haar oude dieet zegt ze dan ook: “I wasn’t getting the results I wanted because I didn’t know what to eat. I always had a fast metabolism, so I thought I could eat whatever I wanted and still be ‘fit.’ But then I realized you can only gain a booty by eating shitty foods — you can’t get abs.

Maar hoe dan?

To build a bigger butt you have to eat more, rather than shrink down.” Langzaamaan begon Destiny meer proteïne en koolhydraten te eten – zonder daarbij precies bij te houden hoeveel calorieën hierin zaten. Inmiddels eet Destiny minimaal vier stevige maaltijden op een dag. Ze begint nu haar dag met een chocolade-proteïneshake of een eiwitrijke smoothie.

Een paar uur na haar ontbijt gaat Destiny voor een combinatie van kip, groenten zoals broccoli of asperges met feta en zetmeelhoudende koolhydraten zoals bruine rijst of zoete aardappelen. Deze combinatie eet Destiny zo’n drie keer per dag. Daarbij drinkt ze na het sporten een extra proteïneshake en soms drinkt ze er zelfs nog eentje in de avond – alleen als ze trek heeft in iets zoets. Of Destiny nooit gek wordt van dezelfde eet- en drinkcombinaties? Nee hoor! Ze vertelt: “I have no problem with eating the same thing every day.

Naast het eten van meerdere stevige maaltijden op een dag, spendeert Destiny zo’n zestig tot negentig minuten in de sportschool – en dat zes dagen per week. Van deze zes dagen focust ze zich vier dagen op haar booty en de andere twee dagen werkt ze aan de rest van haar lichaam. Maar dat is nog niet alles: twee keer in de week waagt Destiny zich aan een intensieve intervaltraining.

Billen trainen zonder squats

Hoewel er een hoop gesport bij komt kijken, is er één beweging waar Destiny zich niet aan waagt: squats! Waarom? Als klein kind deed ze veel gymnastiekoefeningen, wat resulteerde in rugproblemen. Dit is dus hét bewijs dat je niet per se squats hoeft te doen om die perfecte ronde billen te krijgen – al moet je er dus wel (helaas) alsnog veel moeite voor doen.

Cosmopolitan

Meld je nu aan voor de NSMBL NEWS CLUB! 💘

Jij wilt vast nog meer juicy news, handige tips & tricks en hééél veel inspiratie ontvangen.. toch?! Elke donderdag in je mailbox.

Reageer op artikel:
Deze vrouw ging van een kippenkontje naar een flinke bilpartij – zo deed ze het
Sluiten