5x makkelijke en effectieve booty workouts op Instagram

We weten dat sporten goed voor ons is. Toch blijkt het elke keer verdomd lastig om onszelf naar de sportschool te slepen. Dat het buiten regent is geen excuus meer, want dankzij deze Instagram workouts hoef je niet op de fiets naar de sportschool. Die tijd kan je weer besteden aan leukere dingen.

Booty trainingen op Instagram

We kennen die YouTube workouts ondertussen wel. Effectief zijn ze zeker, maar er zijn nog veel meer plekken waar je gratis workouts kan ontdekken. Bijvoorbeeld op Instagram. Dat platform blijkt vol te staan met super duidelijke en effectieve trainingen.

Voorheen vond je onder ons ‘Opgeslagen’ tabje op Instagram voornamelijk schattige video’s van honden. Daar komt nu langzaam iets totaal anders bij, namelijk workout video’s. Want wanneer je ‘s avonds in bed nog even doelloos aan het scrollen bent op Instagram, kan je dus ook je volgende workout plannen.

Er zijn namelijk genoeg trainers en influencers die hele goede trainingen uploaden op Instagram. Omdat we bijna allemaal wel een goede booty willen, hebben we specifiek booty workouts op een rijtje gezet. Een tip: voordat je een van de onderstaande trainingen gaat proberen, schrijf de stappen op een papiertje op. Op die manier hoef je tijdens het sporten niet de hele tijd je telefoon te checken.

1. SugarySixPacks workout voor bilspieren en armen.

Glutes, legs+ a chair for the burrrrn🔥 After cutting myself completely out of the video the first time, second time was a charm😁 Did these this morning with 2×25 lb dumbbells (just showing with a 30). ⭐3 rounds of each pair: rest 30 seocnds to 1 minute between pairs⭐ – ×10 Step Up R+L× ×10 Bulg Split Squat R+L× – ×10 Single Sit Squat R+L× ×15 Decline Bridge R+L× – ×12 Step Hop R+L× ×12 Split Squat Hop R+L× 💥Don’t forget to check out the SugarySixpack app if you want a full workout plan! Makes staying on track a lot simpler 😊

1,691 Likes, 20 Comments – Niki (@sugarysixpack) on Instagram: “Glutes, legs+ a chair for the burrrrn🔥 After cutting myself completely out of the video the first…”

2. Jeannette Jenkins booty workout op de grond

#FBF Tag a friend & encourage them to do this lower body sequence with you! 😊❤️We are in Week5 of our 30Day #AbBlast Challenge in the Club @hollywoodtrainerclub www.TheHollywoodTrainerClub.com login to the club and click on #Exercise then #VirtualGym for all of our #streaming workouts! Over 500+ workouts and challenges! It’s never too late to join us! ❤️ Here’s an 8Exercise Floor Booty Sequence 🍑you can try as a bonus! 💪15-25reps of each & the holding exercises 30sec holds! 1-2sets! 😊(Training buddy @so_manti ) #BootyWork #ButtExercises #ButtFinisher #TheHollywoodTrainerClub #WorkoutMotivation

7,487 Likes, 287 Comments – Jeanette Jenkins (@msjeanettejenkins) on Instagram: “#FBF Tag a friend & encourage them to do this lower body sequence with you! 😊❤️We are in Week5 of…”

3. Alicia Sacramone’s booty training

Sneaky booty/core burn! This sequence is harder than it appears! 3×30 seconds each exercise on both sides! #yourewelcome #mybuttisalreadysore #naptimeworkout

1,464 Likes, 31 Comments – Alicia Sacramone Quinn (@aliciasacramonequinn) on Instagram: “Sneaky booty/core burn! This sequence is harder than it appears! 3×30 seconds each exercise on…”

4. Lita Lewis’ workout voor bilspieren en heupen met gewichten

When Guy says my booty lookin’ plump! 😆 Here’s a basic #legwork using a #kettlebell (mine- 35lbs), that is high rep, high volume. Reps are mentioned in the video, today I did 4 sets. This one really gets the blood flow going in those cheeks and quads, hence “plump” 🤷🏽‍♀️ Thanks babe 😆 Music: Escapade, @janetjackson #legday #kettlebellworkout #bootybasics #lovethighself #trainhardbuildstrong

5,773 Likes, 109 Comments – Lita Lewis (@followthelita) on Instagram: “When Guy says my booty lookin’ plump! 😆 Here’s a basic #legwork using a #kettlebell (mine- 35lbs),…”

5. Meghan Roups bil workout met gewichten

My favorite new @thesculptsociety combo today with @michellesalasb #TSSfam #TheSculptsociety Try this at home with or without ankle weights + booty band Song: Ed sheeran, cross me Outfit: @bandier @lilybody 1. Lunge back x 4-8 reps 2. Lunge pulse x 4-8reps 3. Lunge and curtsy squat x4-8 reps 4. Squat x 8 reps 5. Squat pulse x 4-8 reps 6. Mini squat + squat x 4-8 reps 7. Squat + pulse side x 4-8 reps 8. Pulse side x 4-8 reps

2,016 Likes, 35 Comments – MeganRoup+The Sculpt Society®️ (@meganroup) on Instagram: “My favorite new @thesculptsociety combo today with @michellesalasb #TSSfam #TheSculptsociety Try…”

Popsugar

Reageer op artikel:
5x makkelijke en effectieve booty workouts op Instagram
Sluiten