Food 24 feb 2019 Suze van As

Deze 11 gezonde wraps zet je binnen 30 minuten op tafel

Stel, je komt thuis en hebt maar een uurtje om te eten voordat je weer de deur uit moet. Hou dan dit lijstje wrap-recepten bij de hand om de paniek te voorkomen.

Wraps komen in alle soorten en maten, maar ze worden toch redelijk vaak vergeten of als ongezond bestempeld. Dat is maar zonde, want ze zijn op alle manieren in te vullen die je maar wil – ook zónder zo’n dikke pannenkoek eromheen.

Deze 11 recepten geven ons weer wat inspiratie om een keer wat anders te maken dan de classic Mexican wrap, én ze zijn ook nog eens binnen 30 minuten klaar.

1. De ontbijt burrito met ei, bacon en paprika (352 kcal)

2. Wraps met tempura-garnalen uit de oven en teriyaki saus (223 kcal)

3. Gegrilde mango-kip wrap met bloemkoolrijst (306 kcal)

4. Frisse wraps met wortel, paprika, spinazie, Griekse yoghurt en hüttenkäse (298 kcal)

5. Vegetarische tortillas met groente, ei en pruimensaus (539 kcal)

6. Griekse kalkoenwraps met spinazie, ui en limoensap (429 kcal)

7. Vegetarische wraps met kikkererwten, hummus, kaneel en koriander (341 kcal)

8. Kreeft (!) en avocado (!) wraps uit de hemel (219 kcal)

9. Miso-pinda wraps met kip en sla (350 kcal)

10. Wraps met zoete aardappel en hummus (572 kcal)

11. Vegetarische wraps met tofu en kikkererwten (204 kcal)

Self

Reageer op artikel:
Deze 11 gezonde wraps zet je binnen 30 minuten op tafel
Sluiten