Commerciële Redactie
Commerciële Redactie Gesponsord 29 jul 2021
Leestijd: 2 minuten

Dit is de beste mobiele provider (en het geheim erachter)

Op het kantoor van mobiele provider Simyo moeten ze inmiddels een aparte kamer vrijmaken voor alle prijzen. Voor de 22ste keer riep De Consumentenbond Simyo namelijk uit tot beste mobiele provider. Hoe komt dat toch?

Het antwoord op de vraag waarom Simyo iedere keer weer wordt uitgeroepen tot de beste, is eigenlijk heel simpel te geven: alles gaat er goed. Het is een klantvriendelijke provider die gebruik maakt van het betrouwbare netwerk van KPN. In totaal worden de providers op 13 punten beoordeeld. En Simyo kreeg een gemiddelde van 9.1. Cum laude geslaagd dus!

Beste belkwaliteit

De criteria waarop de providers worden beoordeeld zijn:

  • Bellen onderweg
  • Bellen binnen
  • Bellen buiten
  • Ontvangen en versturen sms
  • Internet onderweg
  • Internet binnen
  • Internet buiten
  • Algemene tevredenheid
  • Voorwaarden
  • Problemen bellen en sms’en
  • Problemen internet
  • Traag internet
  • Problemen administratief

Met onder meer de beste belkwaliteit, het beste mobiele internet, de hoogste providerwaardering en de minste storingen kunnen ze bij Simyo natuurlijk niet anders zijn dan roodgloeiend van trots.

Jaar in jaar uit de beste

Maar toch, hoe makkelijk het allemaal klinkt, zo eenvoudig is het natuurlijk niet om jaar in jaar uit de beste te zijn. Volgens Simyo zelf schuilt het geheim in het personeel. “Onze medewerkers zorgen ervoor dat wij de beste zijn én blijven. De medewerkers zijn onze sterkste kracht. Omdat ze altijd willen uitblinken en de beste willen zijn. Dat zit in hun bloed”, laat een woordvoerder van Simyo weten.

Asma

Asma

Een van die trotse medewerkers is de 31-jarige Asma. Zij werkte van 2009 tot 2016 bij de Klantenservice, daarna twee jaar bij het Social team en is nu Brand Marketeer.

“Simyo is een werkgever die kansen biedt en daardoor kun je doorgroeien als er de mogelijkheid is. We werken met een klein team van 100 man, van het managementteam tot aan de klantenservice. Omdat we met een klein team werken, zijn de lijnen kort en is vrijheid mogelijk. We doen veel, maar met weinig mensen. De vrijheid maakt het mogelijk om klanten de best mogelijke service aan te bieden zonder binnen kaders te denken.”

In samenwerking met Simyo

Meld je nu aan voor de NSMBL NEWS CLUB! 💘

Jij wilt vast nog meer juicy news, handige tips & tricks en hééél veel inspiratie ontvangen... toch?! Elke vrijdag in je mailbox.