Dit meisje verloor 92 (!) kilo en deelt nu haar 7 beste afvaltips

Simone Anderson woog tweeënhalf jaar geleden nog 169 kilo. In de hierna volgende periode verloor ze maar liefst 92 kilo, en het verschil is onvoorstelbaar.

Je moet wel ontzettend veel doorzettingsvermogen hebben om in zo’n korte periode 92 kilo eraf te diëten en trainen, maar Simone Anderson heeft het voor elkaar gekregen. Via Instagram deelt ze haar transformatie en het is echt jaw dropping.

Nadat ze zo veel kilo was afgevallen bleef ze met veel losse huid over, die ze heeft laten weghalen. Nu begint ze elke dag met een workout van 45 minuten en is ze fitter dan ooit. Ze vertelde aan Daily Mail wat haar 7 beste, gezonde afvaltips zijn, en ze zijn nog verrassend haalbaar ook.

1. Plan je week vooruit

Zelf plant Simone op zondag wat ze de rest van de week gaat eten en prepareert ze al haar maaltijden en snacks. Het kost wat tijd, maar dan heb je (de rest van de week) ook wat.

2. Heb altijd een flesje water bij de hand

Als je goed gehydrateerd bent, zul je merken dat je meer energie hebt en je meer zin hebt om te gaan sporten.

3. Zorg dat je voedzame snacks in huis hebt

Het is voor Simone heel lastig om de drang naar snacks tegen te blijven gaan. Volgens haar is het daarom een goed idee om altijd iets voedzaams in huis te hebben. “Ensuring I have good healthy and easy snacks on hand means it helps choose a healthy option over something that is unhealthy or more convenient.”

4. Vertel zo veel mogelijk vrienden dat je aan het afvallen bent

Dit zorgt namelijk voor een verantwoordelijkheidsgevoel: “Tell as many people around you including your friends and family, the more people you tell the more accountable you feel and the more driven you feel to achieve and stick to your goals.”

5. Je hoeft niet te stoppen met het eten van een hele voedselgroep

Als je jezelf verbiedt om bijvoorbeeld helemaal te stoppen met zuivel, terwijl je zo graag lekkere latte’s drinkt, zal het eerder aanvoelen als een streng dieet in plaats van gezondere levensstijl.

6. Richt je niet op het ultieme einddoel

Misschien klinkt het tegenstrijdig – maar het helpt goed om beter haalbare doelen te stellen. Je zult merken dat je je gemotiveerder voelt als je elke keer weer een doel haalt!

7. Wees creatief met je eten

Het werkt heel erg demotiverend om elke dag hetzelfde te moeten eten. Zorg dus voor genoeg afwisseling.

http://www.nsmbl.nl/20-stappen-om-te-volgen-als-je-gezond-en-gelukkig-wilt-afvallen/

daily mail

Reageer op artikel:
Dit meisje verloor 92 (!) kilo en deelt nu haar 7 beste afvaltips
Sluiten