admin
admin Advertorial 17 dec 2019

José werd PR-manager van topartiesten en vertelt hoe jij ook je dromen kunt waarmaken

José Woldring van The Media Nanny is PR-manager van artiesten als Martin Garrix, Sunnery James & Ryan Marciano en David Guetta. Het meisje uit Loppersum kwam terecht tussen de groten der aarde. Nu wil ze, samen met Bud, jou ondersteunen om ook jóuw dromen te realiseren.

 “Ik groeide op in een dorp waar meer koeien woonden dan mensen. Mijn eerste ervaring op een festival was backstage bij lowlands. Ik ging met mijn vriendje mee en vond de entertainmentindustrie, het contact met de mensen, meteen heel cool. Ik leerde die industrie van de andere kant kennen. Had niet zozeer de behoefte om op het podium te staan, maar vond die wereld wel gelijk heel vet.”

Haar succes heeft ze naar eigen zeggen deels te danken aan haar eigenwijsheid. “Ja, dat was ik wel. Ik was totaal niet bang om dingen te zeggen. En ik had wel een goed gevoel bij wat vet was. Dat is een talent van mij dat ik heb ontwikkeld. En positiviteit is heel belangrijk, ook in je communicatie. Wees aardig tegen mensen!”

Tekst loopt door onder de video:

Inspirator

José wil samen met biermerk Bud vooral als inspirator dienen voor jou en alle anderen. Daarom deelt zij haar verhaal in een speciale Bud x Moleskine notebook. Hierin staan verder inspirerende verhalen van artiesten en succesvolle ondernemers zoals Ron Simpson, eigenaar van de Avocado Show, en rapper Dio. Ook komt Daphne Koster, manager van het vrouwenvoetbal bij Ajax, aan het woord. Samen met al deze vooraanstaande voorbeeldfiguren motiveert Bud millenials op deze manier jongeren om in 2020 hun dromen na te jagen.

Win een netto jaarsalaris

Bij aankoop van een doos of twee sixpacks Bud krijg je het speciale Bud x Moleskine notebook cadeau. Daarin kun je je doelen en ambities opschrijven. Wie zijn doelen durft uit te spreken is min of meer onbewust zijn eigen inspirator en motivator. Bud wil op deze manier aansporen om idealen te realiseren. Wie zijn ambities het beste omschrijft, maakt bovendien ook nog eens kans op een netto jaarsalaris van €25.000 en speciale coachingsessies van succesvolle ondernemers en artiesten. Deelnemen kan tot 19 januari 2020 middels het invullen en opsturen van de motivatiekaart die bij het bier zit, of via de website van Bud. De drie winnaars worden in februari gecontacteerd via email. Zij starten 2020 dus echt als een King.

Reclame Bud
Bron: Bud

Doorzetten belangrijk

Wie dat absoluut al is in zijn vakgebied, is Diorno Dylyano Braaf. Hij begon in 2004 onder de artiestennaam Dio met rappen en brak in 2007 door met de track Dom, Lomp & Famous met The Opposites en Willie Wartaal.

Zijn geheim? “Ik denk dat ik heel veel doorzettingsvermogen heb en je moet vooral geloof hebben in wat je aan het doen bent. Je moet ook leren dat creativiteit en inspiratie niet te forcen vallen. Soms komt er niets, daar moet je mee leren omgaan. Want ineens is hét er.”

Dat doorzettingsvermogen had Dio nodig. “Toen ik net begon met muziek maken, was ik heel hongerig. Tegelijkertijd liep ik tegen een writersblock op. Dat is heel heftig. Ineens wordt muziekmaken je werk en moet je gestructureerd creatief zijn. Doorzettingsvermogen en geloof in eigen kunnen slepen je er dan doorheen. Ik heb nu het gevoel dat ik opnieuw geboren ga worden en heb nieuwe energie.”

 

In samenwerking met Bud

Reageer op artikel:
José werd PR-manager van topartiesten en vertelt hoe jij ook je dromen kunt waarmaken
Sluiten