Vanaf volgende week steun je Pink Ribbon door de Magioni Titza te kopen

Het is weer oktober. Dat betekent niet alleen dat het weer steeds kouder wordt, maar dat er ook wereldwijd aandacht wordt gevraagd voor borstkanker. Want waar je misschien denkt dat het een ver-van-je-bed-show is, is niets minder waar. Eén op de zeven vrouwen in Nederland krijgt in haar leven te maken met de diagnose borstkanker.

Ja, echt. Er heerst nog altijd een taboe rondom het onderwerp borstkanker. En daar moet verandering in komen. Magioni komt daarom in actie voor Pink Ribbon met de Titza. Het doel: borstkanker bespreekbaar maken.

Magioni introduceert de Titza

Hoe kan je beter een onderwerp aansnijden, dan onder het genot van een pizza? Pizza eet je met mensen om je heen en is hét perfecte middel om op een luchtige manier dit belangrijk onderwerp bespreekbaar te maken. Daar komt bij dat Magioni voor elke verkochte Titza €1 doneert aan Pink Ribbon. Je scoort de limited edition Titza vanaf 5 oktober exclusief bij de Jumbo voor de komende acht weken.

Zo draag jij je steentje bij – door middel van het kopen van een lekkere pizza – aan de missie van Pink Ribbon: een beter leven voor borstkankerpatiënten in alle fases van deze ziekte.

Taboe rondom borstkanker

Bij de introductie van de Titza hoort ook een campagne. Want dat je leven van de een op de andere dag kan veranderen door een knobbeltje in de borst, is iets wat helaas veel vrouwen ondervinden. Het overkwam Damanja, Patty, Maud en Jolijn.

Zij kregen alle vier borstkanker en zijn het levende bewijs dat deze heftige ziekte een enorme impact kan hebben op het leven (van hunzelf én van de mensen om hen heen). Ze delen hun verhaal, die je kan lezen op de site van Magioni.

Magioni-titza
Reageer op artikel:
Vanaf volgende week steun je Pink Ribbon door de Magioni Titza te kopen
Sluiten