Love & Life 25 apr 2019 Suze van As

Met deze workout van 10 minuten train je je hele lichaam

Ben je niet zo van het urenlang trainen, maar ga je liever voor een korte, maar krachtige work-out? Dan is deze training wellicht wel wat voor jou! Je traint je hele lichaam namelijk gemakkelijk, snel en thuis met deze drie stappen.

Soms is het lastig om de deur uit te moeten en om jezelf naar de sportschool te slepen na een lange werk- of schooldag. Gelukkig hoef je met deze full-body workout helemaal je huis niet uit en train je hier volgens professionals ook gewoon alle nodige spieren mee.

De training bestaat uit drie rondes die je achter elkaar moet blijven uitvoeren tot de tien minuten voorbij zijn. Probeer jezelf zo veel mogelijk uit te dagen door elke keer meer rondes te proberen af te ronden in deze tien minuten. Het is een intense training, dat absoluut, maar het is wel heel erg effectief!

1. 30 keer springen met een springtouw, of zijwaartse konijnensprongen.

Lekker springen geslagen dus. Je kunt natuurlijk ook de ene ronde springtouwen en de andere ronde heen en weer springen zoals in het filmpje hieronder.

lateral bunny hops / ski jumps

Uploaded by Lee Drabble on 2014-07-03.

2. 20 deadlifts met een zwaar gewicht

Deze man hieronder legt heel duidelijk uit hoe de deadlift moet en welke spieren hierbij aan bod komen. Je hoeft zeker niet meteen zo’n groot gewicht te pakken als deze en kunt ook beginnen met een kettlebell van vier kilo en dat later opbouwen.

How To: Deadlift

THIS VIDEO IS OUTDATED!!!! THE NEW 2016 VERSION IS HERE…….**** https://www.youtube.com/watch?v=lQRsYgRafA8**** Tutorial on how to Deadlift. Deadlifts are a great way to build a strong lower back and powerful legs if done correctly. You see many guys in the gym doing a lot of weight on deadlifts but with bad form and this can cause serious injuries.

3. 10 keer optrekken of opdrukken

Niet iedereen heeft een stang in huis of in de tuin waar je je aan kunt optrekken. Je kunt ook gewoon gaan opdrukken om dezelfde spiermassa te trainen.

How to Do a Push-Up | Boot Camp Workout

Like these Workout Lessons !!! Download our official fitness app http://apple.co/1J7guQ7 Check out these Top Rated Women’s Workout Essentials: Shake Weight Dumbell: http://amzn.to/1igS0YU Gaiam Total Body Balance Ball Kit: http://amzn.to/1igUpmx Jillian Michaels: No More Trouble Zones: http://amzn.to/1Q6P5gS Fitbit Flex Sleep + Activity Tracker: http://amzn.to/1Jfm7Lq Aylio 3 Flat Stretch Bands Exercise Set: http://amzn.to/1hvOrNT Trigger Point Performance Foam Roller: http://amzn.to/1LIZvS6 Looking for a Workout that kicks your ass?

Met deze super korte workout (11 minuten) blijft Kendall Jenner fit

popsugar

Reageer op artikel:
Met deze workout van 10 minuten train je je hele lichaam
Sluiten