Tessa Ponjee
Tessa Ponjee Fashion 8 okt 2018

Topmodellen van eigen bodem zijn te zien in de Moschino x H&M campagne

De Zweedse modeketen H&M heeft de handen ineengeslagen met het fantastische merk Moschino en over precies een maandje kunnen we de collectie inslaan. Na het zien van de campagnebeelden zitten we er al helemaal klaar voor. Zeker omdat deze vol met Nederlandse topmodellen zit.

H&M x Moschino

Wie bekend is met Moschino weet dat de hoofdontwerper, Jeremy Scott, een hele eigen stijl heeft. Van hem kunnen we vooral veel goud, glitters en zijde-achtige stoffen verwachten. Helemaal leuk dus. De ontwerper staat bekend om zijn ontwerpstijl waarin hij high fashion mengt met street style op een hele speelse manier.

Dat doet hij met de nodige humor, waardoor Moschino ontwerpen van Jeremy altijd heel excentriek zijn. Je herkent het meteen. Daarom zijn we heel benieuwd wat hij precies voor H&M gaat doen. Lucky us, want Moschino en H&M hebben de eerste beelden van de campagne naar buiten gebracht.

Moschino & @hm campaign @gigihadid #gigihadid @itsjeremyscott #hmoschino #moschino Collection Launching Globally on November 8th #stevenmeisel @carlynecerfdedudzeele #cerfstyle @guidopalau @patmcgrathreal @maryhoward_setdesign @pg_dmcasting @samuel_ellis

27.1k Likes, 355 Comments – Moschino (@moschino) on Instagram: “Moschino & @hm campaign @gigihadid #gigihadid @itsjeremyscott #hmoschino #moschino Collection…”

Wat we zien op de foto’s die geschoten zijn door topfotograaf Steven Meisel is precies wat we hadden verwacht. Het kleurenpallet van goud, zilver en zwart in combinatie met wat neutrale kleuren zorgt ervoor dat je waarschijnlijk al je salaris uit gaat geven aan de items.

De naam van de collectie is ‘Moschino tv H&M’ wat een knipoog naar MTV is. De samenwerking werd aangekondigd door Jeremy en Gigi Hadid op Coachella festival. Dat is niet zonder reden. De ontwerper heeft namelijk veel liefde voor popcultuur en dat zie je ook veel terug in zijn werk.

We told you to stand by – and now we can finally tell you. We’re collaborating with fashion’s most fun and charismatic brand, @MOSCHINO ❤️📺 To be released 8 Nov 2018. – REACT NOW at #HMOSCHINO

39.2k Likes, 1,118 Comments – H&M (@hm) on Instagram: “We told you to stand by – and now we can finally tell you. We’re collaborating with fashion’s most…”

Some amazing drawings of @gigihadid in @hmxmoschino 😍😍😍 #hmoschino #hmxmoschino #jeremyscott #moschino #hm #collaboration #gigihadid

73 Likes, 0 Comments – HM x MOSCHINO (@hmxmoschino) on Instagram: “Some amazing drawings of @gigihadid in @hmxmoschino 😍😍😍 #hmoschino #hmxmoschino #jeremyscott…”

Nederlandse modellen

Wat de campagne extra leuk maakt, is dat het vol met modellen uit ons eigen kikkerlandje zit. Topmodellen zoals de half-Nederlandse Gigi Hadid, Rianne van Rompaey en Imaan Hammam zien er prachtig uit in de H&M x Moschino collectie. Dat sommige modellen van Nederlandse bodem zijn, maakt de campagne nog leuker.

In een persbericht werd het volgende over de samenwerking gezegd: “Moschino is an iconic Italian brand to which Jeremy Scott has injected a new pop energy since he became Creative Director in 2013. Fans of the brand can expect vitality, playfulness and humor from Moschino’s high-street collection, with a full range of accessories and some extra surprises too.”

We told you there would be a lot of patterns, gold and sparkle in this collection, didn’t we? ✨ #HMOSCHINO @moschino

65.2k Likes, 880 Comments – H&M (@hm) on Instagram: “We told you there would be a lot of patterns, gold and sparkle in this collection, didn’t we? ✨…”

Als dat niet genoeg is om hartstikke enthousiast door te worden, dan weten we het ook niet meer. Zorg er in ieder geval voor dat je er klaar voor bent 8 november want dan is de collectie in de winkels en online te koop.

Dit vind je ook leuk om te lezen.

Daar gaat je salaris, H&M Home verkoopt nu ook meubels

Subscribe to our mailing list

* indicates required


Harpers Bazaar

Reageer op artikel:
Topmodellen van eigen bodem zijn te zien in de Moschino x H&M campagne
Sluiten