Demi de Ruiter
Demi de Ruiter Celebrity 10 mei 2022
Leestijd: 2 minuten

Pete Davidson is het gezicht van de nieuwe menswear campagne van H&M en dit zijn de eerste beelden

Waar normaal zijn vriendin Kim Kardashian het middelpunt van de aandacht is, is het dit keer Pete Davidson zelf die in de spotlights staat. De 28-jarige standup-comedian heeft namelijk de hoofdrol te pakken in de campagne van H&M’s nieuwe mannencollectie. Wij vertellen je er alles over én delen de eerste beelden.

Kim K. move over, want Pete valt érg in de smaak bij de fotografen.

Pete Davidson

Pete Davidson kennen we naast stand-upcomedian, acteur en schrijver tegenwoordig ook als dé nieuwe vlam van Kim Kardashian. Met een vriendin die al 21 seizoenen aan reality-shows op haar naam heeft staan én vrijwel altijd achtervolgd wordt door de camera’s van paparazzi, kon het niet lang duren voordat ook Pete in de schijnwerpers zou komen te staan.

Toch is dit zéker niet de hoofdreden dat Pete nu centraal staat in de campagne van de nieuwe H&M mannencollectie. Zijn humor, talent en toegankelijkheid maken hem het perfecte gezicht voor de campagne die de frisse energie in wereldwijde mannenmode vastlegt en draait om vrijheid van meningsuiting en zelfvertrouwen.

“We are thrilled that Pete Davidson is the face of our bold new campaign. Pete encapsulates everything H&M loves about the new menswear mood, with his self-confidence and play with personal style. He is so relatable, inspiring guys around the world to create the moment with their look themselves,” aldus de Global Business Unit Director voor H7M’s menswear Henrik Nordvall.

H&M campagne

Met de nieuwe campagne viert H&M de menswear movement van tegenwoordig die het hebben van een persoonlijke stijl op de voorgrond plaatst. Terwijl traditionele codes afbreken en een nieuwe generatie zijn eigen taal vindt, wordt herenmode steeds prominenter en een plek waar elk moment telt. Het benadrukt de kracht van kleding om uit te drukken wie we zijn, ongeacht de gelegenheid.

De campagne bestaat uit beelden van mannen die nieuwe H&M-stukken dragen in combinatie met favorieten uit eerdere H&M-herenkledingcollecties. Hierdoor moedigt de campagne mannen over de hele wereld aan om oud en nieuw te combineren door te genieten van kledingstukken die ze al hebben, vintage te kopen en vervolgens deze oude stukken te combineren met kledingstukken van de nieuwe collectie van H&M.

Eerste beelden

Wat ons betreft ziet de campagne er veelbelovend uit. Wij hebben de beelden voor je op een rijtje gezet.

HEARTBEAT

Cute.

HEARTBEAT

Bold.

HEARTBEAT

Fearless.

Over de samenwerking zegt Pete zelf: “Collaborating on this campaign was a great experience. We had a lot of fun creating the photos and content. The clothes are comfortable and feel great to wear which is what I love about H&M”.

Wij zijn benieuwd of Pete Davidson in de toekomst meer van dit soort klussen zal oppakken.

Meld je nu aan voor de NSMBL NEWS CLUB! 💘

Jij wilt vast nog meer juicy news, handige tips & tricks en hééél veel inspiratie ontvangen... toch?! Elke vrijdag in je mailbox.