Alex Ebbers
Alex Ebbers Love & Life 23 feb 2018

Dit plussize model maakte haar eigen variant op de Calvin Klein-campagne

Vorige maand kwam Calvin Klein uit met een campagne waar de voltallige Kardashian-Jenner clan zich voor had geleend – toen de wereld nog “niet wist” dat Kylie zwanger was, die campagne. En wat is het handelsmerk van de KarJenners? Hun curves, inderdaad.

Maar…

Toch is de Kardashian-familie ze niet bepaald het toonbeeld van hoe de gemiddelde curvy dame eruitziet. Een ronde bips en volle heupen en een goed gevormd stel borsten, maar wel retestrak buikje? Nope, helaas, dat is voor ons stervelingen toch echt een droom. Plussize model Diana Sirokai zag dit ook en besloot de Calvin Klein campagne in een iets realistischer jasje te steken.

Variant op de campagne

Eerder maakte Diana al plussize-varianten op iconische foto’s van Gigi Hadid en Kim K.
Dit keer was het dus de beurt aan de Calvin Klein campagne. Samen met drie andere curvy dames liet Diana zich door Karizza – met wie ze voor de eerdere foto’s ook samenwerkte – vastleggen in hun variant op de campagne.
De boodschap van Diana mag duidelijk zijn: we willen meer vormen en maten in de fashionwereld zien. Waarschijnlijk zal dit dus niet het laatste beeld zijn wat we van Diana te zien krijgen.

Instagram

Reageer op artikel:
Dit plussize model maakte haar eigen variant op de Calvin Klein-campagne
Sluiten