Fenna Brinkmann
Fenna Brinkmann Fashion 16 sep 2021
Leestijd: 2 minuten

Rihanna schittert in nieuwe campagne van RIMOWA

Sinds de oprichting in 1898 heeft RIMOWA vormgegeven aan het gesprek over doelgericht reizen. Met prachtige, unieke kofferdesigns geeft RIMOWA reizen een andere dimensie. Nu de wereld na een ongekende pauze door de pandemie blijft navigeren, zet RIMOWA haar doel voort met een impactvolle merkcampagne. Niemand minder dan zangeres Rihanna heeft de hoofdrol.

Naast Rihanna zien we ook NBA-superster LeBron James, 20-voudig Grand Slam-winnende atleet Roger Federer en de legendarische multidisciplinaire artiest Patti Smith in de campagne van het merk.

RIMOWA deelt nieuwe campagne met Rihanna

Voor zangeres, modeontwerper en zakenvrouw (miljardair!) Rihanna zorgde de pandemie voor een geheel nieuwe vorm van beweging. Hoewel ze woonachtig is in Californië, nam ze haar Airstream-caravan mee voor momenten van ontsnapping in de nabijgelegen woestijn. In de film van Rihanna, gemaakt door fotografieprotégé Gray Sorrenti, geniet ze van momenten van stilte en eenzaamheid, weg van haar gewoonlijk hectische schema. “Als alles geminimaliseerd is, zie je wat belangrijk is”, zegt ze in een moment van reflectie.

RIMOWA deelt in de nieuwe filmcampagne de persoonlijke perspectieven van vier wereldwijde iconen die de wereld op krachtige wijze vormen, niet alleen door hun beroep maar ook daarbuiten. Door ieder icoon wordt een nieuwe betekenis aan de nieuwe benadering van reizen gegeven. Zo zien we snapshots van hun leven op de weg, krijgen we een kijkje achter de schermen bij de iconen thuis en geven ze een intieme kijk in wat reizen voor elk van hen heeft betekend.

Betekenisvol reizen

Volgens RIMOWA stelt de campagne vragen over de nieuwe rol die reizen gaat spelen in ons leven. “Inspired by the seismic global changes of the past two years, the campaign’s narrative probes important questions about the new role that travel will play in all of our lives,” zegt Hugues Bonnet-Masimbert, CEO van RIMOWA.

Volgens hem wordt reizen meer betekenisvol en geven de vier iconen in de nieuwe campagne daar een voorbeeld van. “As we look to the future, we follow the example set by our four icons, who have each used this period of pause to reset their expectations and experiences of travel into something even more meaningful. RIMOWA has always believed in purposeful travel, a value that carries even more importance today as we move into this exciting next chapter.”

Meld je nu aan voor de NSMBL NEWS CLUB! 💘

Jij wilt vast nog meer juicy news, handige tips & tricks en hééél veel inspiratie ontvangen... toch?! Elke vrijdag in je mailbox.