Swipen in de supermarkt: deze real-life datingtrend is nu gaande onder Gen Z’ers
Mocht jij binnenkort in de supermarkt een ananas in je mandje leggen, kan het zomaar zijn dat jij wordt aangesproken door een potentiële lover. Er zijn namelijk geheime items die je in je mandje legt om aan te geven dat je open staat voor romantiek in de Appie, volgens de nieuwe datingtrend onder jongvolwassenen.
Dat er een datingapp fatique is, dat weten we allemaal. Tinder, Bumble en alle andere apps zijn allang niet meer zo happening als voorheen. Feeld doet nog goede zaken in het aanbieden van seksdates, maar verder zoeken jongvolwassenen hun liefde liever in het echte leven.
Supermarktdaten is de nieuwe datingtrend
Singles in Spanje staan in de rij bij Mercadona, een populaire supermarktketen waar deze trend begon. Je plaatst een ananas omgekeerd in je mandje of karretje om aan te geven dat je meedoet met de datinggame – daarna is het een kwestie van bumpen. Als je iemand wel ziet zitten, dan maak je dat kenbaar door heel subtiel met je karretje of mandje tegen iemand aan te stoten.
@_anagildersleeve Pineapples are chaning the dating game in Spain🍍❤️ 🇪🇸 Gotta love Spaniards and their way to flirt lol #spanishpeople #spain #dating #datingadvice #flirting #flirt #datingapps #learnontiktok #mercadona #pineapple #fypツ Dating in mercadona Dating in Spain Pineapple in Spain
Hoe langer het aan de gang is, hoe meer regels er ontstaan. Zo gaat de trend al veel verder dan alleen een generieke ananas in je mandje stoppen; als je opzoek bent naar een lange relatie stop je linzen in je mandje en als je juist op zoek bent naar een hook-up doe je een zakje sla in je mand. Het is net datingapp Fruitz, maar dan in het echte leven.