Anne-Margreet
Anne-Margreet Food 9 mrt 2018

Zoveel moet je dus bewegen om je favoriete fast food te verbranden

Het kan soms verleidelijk zijn om al je goede voornemens in de wind te slaan en gewoon die ene dikke burger te bestellen. Moet af en toe gewoon kunnen, vinden we. Maar als je zou weten hoe erg je je vervolgens in de sportschool moet uitsloven om dit weer te verbranden, dan lijkt het ineens wat minder aantrekkelijk. De cijfers zijn namelijk best wel shocking.

Geen fastfood is natuurlijk hetzelfde, dus voor de ene pizza zul je misschien harder je best moeten doen dan voor de andere. Voor het gemak heeft Buddy Loans daarom een aantal favorieten als voorbeeld genomen. Onderstaande gegevens dienen dan ook alleen als een indicatie voor het vermelde aantal calorieën. Bovendien werkt ieder lichaam anders, dus zul je soms misschien een push up meer of minder moeten doen. Het leven is nou eenmaal oneerlijk.

Kleine of halve pizza, 682 calorieën // Om een halve pizza Margherita te verbranden moet een vrouw gemiddeld 71 minuten aan cardiotraining of 94 minuten aan krachttraining doen.

Frietjes, 460 calorieën // Om een grote portie frietjes te verbranden moet een vrouw gemiddeld 48 minuten aan cardiotraining of 64 minuten aan krachttraining doen.

Frisdrank, 139 calorieën // Om een blikje normale cola van 330 ml te verbranden moet een vrouw gemiddeld 14 minuten aan cardiotraining of 19 minuten aan krachttraining doen.

Biertje, 245 calorieën // Om een een biertje van ongeveer 500 ml te verbranden moet een vrouw gemiddeld 25 minuten aan cardiotraining of 34 minuten aan krachttraining doen.

Chocoladetaart (klein tot medium), 1710 calorieën // Om een chocoladetaartje te verbranden moet een vrouw gemiddeld 178 minuten aan cardiotraining of 237 aan krachttraining doen.

Travel size chocoladereep, 237 calorieën // Om een kleine chocoladereep te verbranden moet een vrouw gemiddeld 25 minuten aan cardiotraining of 33 minuten aan krachttraining doen.

Fried chicken, 726 calorieën // Om een portie fried chicken (3 stuks) te verbranden moet een vrouw gemiddeld 75 minuten aan cardiotraining of 101 minuten aan krachttraining doen.

Hamburger, 490 calorieën // Om een hamburger te verbranden moet een vrouw gemiddeld 51 minuten aan cardiotraining of 68 minuten aan krachttraining doen.

Meld je nu aan voor de NSMBL NEWS CLUB! 💘

Jij wilt vast nog meer juicy news, handige tips & tricks en hééél veel inspiratie ontvangen.. toch?! Elke donderdag in je mailbox.

Reageer op artikel:
Zoveel moet je dus bewegen om je favoriete fast food te verbranden
Sluiten