Fenna Brinkmann
Fenna Brinkmann Fashion 19 sep 2021
Leestijd: 2 minuten

Zalando viert één jaar pre-owned mode met campagne vol inspirerende celebrity-looks

Sinds een jaar kun je niet alleen nieuwe items, maar ook pre-owned items op Zalando shoppen. Om dat te vieren lanceert het platform de campagne “Zalando Pre-owned. Zonder drama.” De pre-owned-categorie helpt klanten met het vinden en inruilen van unieke items en mode op een gebruiksvriendelijke manier.

Zalando Pre-owned

Shoppen met Zalando Pre-owned biedt een eenvoudigere en betrouwbare ervaring dan andere pre-owned platformen. Dezelfde leverings- en retourneervoorwaarden, gecombineerd met eenvoudige betaalmethodes, zorgvuldig geselecteerde items en een soepele online gebruikservaring dragen stuk voor stuk bij aan een verbeterde pre-owned shopervaring gecombineerd met gemak, zonder drama.

Om het eenjarig bestaan goed te vieren, draagt een selectie van topacteurs bij met een unieke, frisse gelimiteerde collectie van iconische outfits die je bij Zalando kunt shoppen. De acteurs, die zelf niet vies zijn van een beetje drama, brengen mode-inspiratie. Onder anderen de ster van de hitserie Young Royals, Omar Rudberg, Julia Wieniawa, Lola Rodigueze en Italiaanse acteur Pietro Turano doen mee. De collectie van celebrity-items is vanaf 27 september te shoppen via de socialemediakanalen het platform.

Duurzaamheid

“Pre-owned speelt een grote rol in onze missie om het Starting Point for Fashion te zijn.”, zegt Torben Hansen, VP Recommerce bij Zalando. “Het afgelopen jaar hebben we erg positieve feedback gekregen op onze Pre-owned-categorie – klanten zijn blij met het comfort en het gemak dat we hen aanbieden. Dit is de reden waarom wij onze convenience-propositie laten terugkomen in het hart van deze Pre-owned-campagne. ‘Zonder drama’ representeert waar onze Pre-owned-ervaring over gaat – het plezier van het shoppen van mode, frisheid en zelfexpressie met duurzamere modeconsumptie en gebruiksgemak zoals je dat van Zalando gewend bent.”

Zalando

Natalie Wills, Director of Social Media & Consumer PR bij Zalando, zegt, “Met deze campagne willen we laten zien hoe Zalando Pre-owned de nieuwsgierigheid en uniekheid die shoppen met zich meebrengt gecombineerd wordt met duurzamere initiatieven. We hopen dat onze campagne laat zien op welke manieren Zalando Pre-owned onze klanten kan helpen met het opruimen van hun kledingkast en het vernieuwen van hun garderobe, terwijl we bijdragen aan de groeiende aanwezigheid van pre-owned mode in de mode-industrie.”

Zalando lanceert nieuwe lentecampagne met thema’s als diversiteit en women empowerment

Meld je nu aan voor de NSMBL NEWS CLUB! 💘

Jij wilt vast nog meer juicy news, handige tips & tricks en hééél veel inspiratie ontvangen... toch?! Elke vrijdag in je mailbox.