Over ons
NSMBL
en·sem·ble [ãnsãmble] het; o -s (1) Verzameling. (2) Set van bij elkaar passende kleding. (3) Gezelschap, muziek-, toneel-
Stap in de wondere wereld van NSMBL: een creatief stukje online land waar wij heel graag onze gedachten met je delen.
Natuurlijk zijn er talloze online magazines door en voor vrouwen. Onze roeping is om alle dagelijkse inspiraties op gebied van mode, lifestyle en het leven te verzamelen op één plek.
Ons doel? “Piecing together the daily puzzle called life”. NSMBL gaat over het leven en alles wat erbij hoort. Mode, liefde, eten, emotie en kunst: als het inspireert en krachtig is, is het NSMBL waardig.
Dagelijks zullen wij je op meerdere momenten proberen te verrassen, verblijden en ontroeren met de leukste en meest inspirerende stukjes van over de hele wereld. Daarnaast zijn we altijd aanwezig bij de leukste modefeestjes, evenementen en shoots waardoor we je een kijkje kunnen geven in de gekke, maar altijd leuke mode-industrie.
NSMBL is er voor vrouwen die dagelijks geïnspireerd willen worden, maar geen zin hebben om zich telkens te moeten worstelen door de constante waterval van roze glitters.
Connect met ons op YouTube, Facebook en Instagram.
De redactie
Wil je weten wie er allemaal aan NSMBL meewerken? Dat vind je in ons colofon.
NSMBL is een uitgave van:
Mediahuis Nederland B.V.
Postadres: Postbus 376, 1000 EB Amsterdam
Bezoekadres: Basisweg 30, 1043 AP Amsterdam
Telefoon Sales: 088 824 0234
ING 66.78.39.518
KvK 34283848
btw NL 8185.08.760.B.01
Over de uitgever
NSMBL is onderdeel van Mediahuis Nederland. Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven, met sterke merken als De Telegraaf, DFT, Telesport, Metro, Autovisie, Privé en VROUW; regionale dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander); digitale merken zoals Upcoming, Dumpert en Gaspedaal.
Daarnaast heeft Mediahuis merken en titels die zich richten op entertainment of e-commerce en bezit Mediahuis een indirect belang in puzzeluitgever Keesing. De missie van Mediahuis is om consumenten 24 uur per dag, 7 dagen per week te voorzien van hoogwaardige, gepersonaliseerde en relevante content op het gebied van nieuws, sport en entertainment, via alle denkbare distributievormen. Voor meer informatie over Mediahuis ga naar www.mediahuis.nl.
Affiliate links
In sommige artikelen maken we gebruik van affiliate links. Het zijn links naar producten die we aanraden op het gebied van beauty, mode, lifestyle, etc.
Als er een affiliate link in een artikel staat, betekent dit dat je als lezer via deze link iets koopt op de betreffende website, NSMBL een percentage van het aankoopbedrag krijgt.