Aartie Narain
Aartie Narain Fashion 10 jul 2021

Selena Gomez viert zelfacceptatie met eigen swimwear-lijn La’Mariette

Selena Gomez heeft de handen ineengeslagen met La’Mariette, een inclusief swimwear-merk dat staat voor eigenwaarde en zelfacceptatie. In de campagne showt de zangeres en bikini-godin de items uit de collectie. De swimwear-lijn staat volledige in het teken van selflove en Selena deelt beelden uit de campagne op Instagram.

We praten je bij.

La’Mariette x Selena Gomez

“Zo dankbaar dat ik de kans krijg om de inspanningen van mijn vrienden te vieren. Mijn samenwerking met La’Mariette is nu officieel. Wat ik zo leuk vind aan dit merk, is dat het vrouwen viert die onvoorwaardelijk van hun lichaam houden en zichzelf de genade geven die ze verdienen. Ik hoop dat je er net zoveel van houdt als ik”, aldus Selena Gomez.

De swimwear-collectie van La’Mariette bestaat onder meer uit een klassieke string-bikini met verstelbare bandjes voor extra support, een badpak, en een wrap. De collectie is nu te koop via de website van het door Theresa Mingus en Morgan Brutocao opgerichte merk.

Campagne met een ware bikini-godin

De campagne van de collectie La’Mariette x Selena Gomez laat nog maar eens zien dat de 28-jarige Amerikaanse veel meer is dan alleen zangeres en actrice: een bikini-godin met een boodschap aan alle vrouwen op aarde, namelijk die van zelfacceptatie en eigenwaarde.

Reageer op artikel:
Selena Gomez viert zelfacceptatie met eigen swimwear-lijn La’Mariette
Sluiten